Welkom op onze blog!

Wij zijn master studenten met verschillende achtergronden, maar met dezelfde passie: wetenschap begrijpbaar maken voor iedereen! Science to Share houdt je op de hoogte over wetenschappelijke onderwerpen van verschillende thema’s – op het moment adolescentie, beperkingen in de sportwereld, veroudering, darmflora en plastic vervuiling. Ons doel is om je perspectief op wetenschap te verbreden en hopelijk wordt je even opgewonden over deze onderwerpen als wij!

Op onze blog kan je lezen over verschillende onderwerpen, op YouTube kun je kennisclips over de verschillende onderwerpen kijken en op Instagram posten we relevant nieuws en leuke weetjes. Je kunt ons ook vinden op TikTok en Facebook!

Neem de tijd om onze website te verkennen en om de onderwerpen en artikelen te vinden die jij interessant vindt. We horen graag van je, dus wees niet bang om een reactie achter te laten!

Geïnteresseerd in onderwerpen van voorgaande jaren, of wetenschapsposts voor een jonger publiek? Check het archief en de Instagram en TikTok van ‘Science to be’!